loading...

معرفی گروه اگزوز سازی پیا صنعت

نادر رفیعی بازدید : 30 جمعه 10 مرداد 1399 نظرات (0)

اگزوز با کیفیت و بی کیفیت

در بین اجزای خودرو می توان از سیستم اگزوز آن به عنوان بخشی مهم که در کارکرد خودرو نقش مهمی دارد ، نام برد. پیش از این در رابطه با نقش اگزوز در سرعت ، مصرف سوخت و کاهش دهی آلاینده های ناشی از سوختن سوخت ماشین ، صحبت کرده ایم. اما در ادامه می خواهیم به بررسی کیفیت و مرغوبیت اگزوز و تاثیرات آن بپردازیم. با ما همراه باشید.

می دانید که از میان قطعات خودرو ، سیستم اگزوز جزو بخش های مهم محسوب شده و تاثیر چشمگیری بر کارکرد خودرو دارد. این قطعه بر مصرف سوخت و سرعت خودرو و همچنینی کاهش آلاینده های ناشی از کارکرد خودرو اثر داشته و وجود مشکل در کارکرد و کیفیت آن می تواند دردسر ساز شود. از این رو قصد داریم به بررسی اگزوز بی کیفیت و باکیفیت بپردازیم. 

همیشه معقوله کیفیت به عنوان یکی از مهم ترین پارامتر های  تولیدات صنعتی محسوب می شود . در شاخه تولید قطعات خودرو به دلیل اهمیت این صنعت و میزان استفاده از قطعات تولیدی توسط قطعه سازان و خودرو سازان اهمیتی بیشتری داشته است. یکی از قطعاتی که کیفیت ساخت آن می تواند نقش مهمی در کارکرد صحیح خودرو داشته باشد سیستم اگزوز با کیفیت است. از این رو در میان قطعه سازان سازندگان سیستم های اگزوز و قطعات وابسته به آن بیشتر مورد توجه هستند.

در روز های تحریم که وابستگی به قطعات تولیدی توسط شرکت های بعضا چینی تا حد زیادی حذف شده است، راه کارهای زیادی برای تولید قطعات خودرو در داخل اتخاذ شده است و شرکت های قطعه ساز تولید داخل بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند. اما این موضوع در صنعت اگزوز پیامد های ناگواری را نیز به همراه داشته است.

محصولاتی با پارامتر هایی به عنوان ضد کیفیت.

 

در مقابل، با کیفیت ترین اگزوز، دقیقا عکس قضیه نیز مصداق دارد و به کرات ملاحظه شده است که اگزوز های ارزان بدوا از متریال های دست دوم و یا ضایعات ورق تهیه می شود و یا حتی از لفاف ورقها و ضایعات ورق ها استفاده می شود، یا اینکه در زمان ساخت اجزا آن را حذف می کنند ، برای مثال درب های داخلی را حذف می کنند و یا اینکه سیستم صدا گیر و لوله های مشبک آن را حذف می کنند. متاسفانه گاهی اوقات مشاهده شده است که ورزق الکترو گالوانیزه را به عنوان آلومینایزد به بازار ارائه می دهند .

بنابر این مصرف کنندگان باید دقت کافی در این امر را داشته باشند. همیشه اگزوز و قطعات وابسته به ان را از نمایندگی های معتبر شرکت های برتر اگزوز ساز تهیه کنید.

 

اگزوز با کیفیت

بعضا مشاهده شده است که ضخامت بدنه را کمتر از حالت استاندارد در نظر می گیرند و در بعضی مواقع با کمال تاسف مشاهده می شود که اگزوز سازهای متفرقه از برند های کارخانجات خودرو ساز استفاده می کنند و بدنه اگزوز نامرغوب را برای اغوای مشتری مزین به آرم های کارخانه های خودرو ساز می کنند.

این موضوع به نوبه خود جرم محسوب می شود لذا مصرف کننده باید به این موضوعات توجه کافی داشته باشد.

نادر رفیعی بازدید : 33 چهارشنبه 08 مرداد 1399 نظرات (0)

 نکات مهم استفاده از خودرو در فصل سرما

در فصل زمستان کاهش دما و سردی هوا موجب برخی مشکلات می شود که اگر ندانید چگونه در این هنگام از خودروی خود نگهداری و استفاده کنید ، در کارکرد آن ممکن است مشکلی ایجاد شود. در مطالب پیشین در رابطه با نگهداری از خودرو در زمستان صحبت کرده ایم ؛ اینک نکاتی که در فصل سرما در حین استفاده از خودرو باید رعایت کنید را بررسی خواهیم کرد. 

ما در پیا صنعت به عنوان یکی از بزرگترین قطعه سازان کشور و به عنوان مجهزترین اگزوز ساز خاور میانه  تلاش داریم تا با ارائه راهنمایی های کارآمد، به مخاطبان خود آموزش های لازم در خصوص تعمیر و مراقبت از خودرو را ارائه دهیم. از این رو از شما درخواست داریم تا با ما همراه باشید .

آمادگی خودرو در زمستان

گرم کردن ماشن درجا کار درستی است ؟

آیا گرم کردن خودرو به صورت درجا، کار درستی است، بی شک این مورد یکی از سئوال هایی است که همواره بسیاری از افراد در ذهن خود دارند. این موضوع به ویژه در زمستان و بعد از گذران از شب های سرد زمستانی قابل توجه است.

شاید جالب باشد بدانید که در زمستان و به علت قرار گرفتن موتور و متعلقات آن در سرمای شدید و سرد شدن سطح سیلندر و همچنین کاهش شدید در دمای روغن به‌کار گرفته شده در فضای داخلی آن، عملکرد موتور در هنگام شروع به کار بشدت افت کرده و علاوه بر مصرف بیشتر سوخت و سایش قطعات اصطکاکی موتور، سبب افزایش در تولید آلاینده‌ها می‌شود این موضوع می تواند در بیشتر شدن میزان آلاینده ها به دلیل عدم کارکرد صحیح خودرو در زمستان اثر گذار باشد.

در این صورت برخلاف باور های نادرست عوام که کارکرد خودرو به صورت درجاست، لازم است پس از روشن کردن موتور با حرکت کردن با استفاده از دنده های سنگین به احتراق بهتر سوخت و روان کاری خودرو کمک کنیم . در این صورت به گرم شدن کامل پیشرانه خودرو کمک خواهیم کرد و این موضوع سبب کارکرد بهتر خودرو خواهد شد .

نادر رفیعی بازدید : 32 یکشنبه 05 مرداد 1399 نظرات (0)
از جمله اجزای سیستم اگزوز ، کاتالیست یا مبدل کاتالیستی است. در ادامه قصد داریم در مقالات آموزشی گروه اگزوز سازی پیاصنعت ، این قطعه از سیستم اگزوز را بررسی کنیم. اگر به دانستن کاربرد ، محل قرار گیری و اجزای آن علاقه مند هستید ، این مطلب را از دست ندهید. 
 

مبدل کاتاليستی چيست؟

کاتاليزور” از نظر شيمی، ماده ای است که باعث واکنش شيميايی می شود. از مبدل کاتاليستی برای تبديل گازهای مضر توليد شده توسط سوخت موتور بنزين يا ديزل استفاده می کند تا گازهای مضر کمتري به هوا منتقل شوند.

مبدل های کاتاليستی كجا واقع شده اند؟

مبدل کاتاليستی در يك سيستم اگزوز خودرو قرار دارد. اغلب در نزديکی منيفولد خروجی موتور (بخشی است از اگزوز كه به موتور و منيفولد متصل می شود). مبدل کاتاليزوری هنگامی که گرم می شود بسيار کارآمد تر است، از اين رو آنها را در نزديکی موتور قرار مي دهند که دمای بالاتري دارد.

دمای کاری مطلوب مبدل کاتاليستی بين ٣٥٠ تا ٤٠٠ درجه سانتيگراد است.

چه چيزی در داخل مبدل کاتاليزوری قرار دارد؟

در داخل اغلب مبدل های کاتاليزوری مدرن، انواع لانه زنبوری، يا انواع قديمی، مهره های سراميکی کوچک هستند. هر ساختار داخل يک مبدل کاتاليزوری، پوشش کاتاليزورهايی را ايجاد می کند که باعث واکنش شيميايی می شوند.

اين کاتاليزورها شامل يک لايه نازک از پلاتين، روديوم و / يا پالاديوم هستند.

نادر رفیعی بازدید : 31 شنبه 04 مرداد 1399 نظرات (0)

شرکت تولیدی اگزوز پیاصنعت قصد دارد تا با اهدای نمایندگی ها فروش اگزوز ایجاد اشتغال کرده و همچنین فروش محصولات خود را در سراسر کشور گسترش دهد. اگر مایل به دریافت نمایندگی شهرستان خود هستید ، باید مواردی رابدانید. در ادامه همراه ما باشید تا از نحوه ی اعطای نمایندگی و شرایط لازم برای درخواست آن آگاهی یابید. 

سیاست کلی شرکت تولیدی اگزوز پیا صنعت در اعطای نمایندگی فروش با رویکرد اعطای نمایندگی فعال در مراکز استان ها به تعداد یک نماینده برای هر استان و اعطای چند نمایندگی فعال فروش در تهران تدوین شده است.

پیا صنعت فروش محصول  خارج از نمایندگان رسمی خود ندارد و لازم است فروشگاه ها و مصرف کنندگان نهایی از طریق این نمایندگان درخواست های خرید خود را پیگیری نمایند.

در صورتی که نیاز به اطلاعات نمایندگی فروش استان محل سکونت خود یا نمایندگی های تهران داشته باشید، می توانید از طریق تماس با دفتر مرکزی این شرکت در تهران درخواست خود را مطرح نمایید.

نادر رفیعی بازدید : 86 پنجشنبه 02 مرداد 1399 نظرات (0)

آشنایی با انواع لوله اگزوز

می دانید که یکی از قطعات مهم و کاربردی اگزوز ، لوله اگزوز است که در عملکرد سیستم اگزوز نقش بسزایی دارد. این قطعه انواع مختلفی دارد که برای انتخاب نوع مناسب با نیاز شما و خودرو تان بهتر است ابتدا با آنها آشنا شوید. در ادامه با ما همراه باشید تا در ادامه ی این مطلب به بررسی انواع لوله اگزوز بپردازیم. 

ما در گروه  تولیدی اگزوز پیا صنعت تلاش داریم تا با بهره گیری از مدرن ترین تکنولوژی ها و به روز ترین ابزار های موجود، اقدام به ساخت انواع لوله و اتصالات مربوط به سیستم اگزوز خودرو نماییم.

انواع مختلف لوله های تولیدی در مجموعه پیا صنعت، تماما در خط تولید این مجموعه تولید، خم کاری و برش کاری شده اند و استاندارد های جهانی تولید محصولات این حوزه را کسب کرده اند.

مواد اولیه مورد استفاده، تماما بالاترین کیفیت را داشته و از کالاهای دارای درجه کیفی برتر در این صنعت محسوب می شود.

ما در پیا همواره کوشیده ایم با دسترسی به بالاترین درجه کیفی، الگوی کالای با کیفیت ایرانی را در مجموعه پیا صنعت ، پیاده سازی کنیم. کالایی که پس از تولید به دلیل کیفیت بالا، استفاده ساده و راحتی در نصب بتواند به جایگاه مطلوبی در میان صنعت گران و مصرف کنندگان جز و کل دست یابد.

 
 

تولید لوله با خم های متفاوت و استاندارد

تکنولوژی مدرن ساخت انواع مختلف لوله اگزوز، نیازمند بهره گیری از دستگاه ها و توان مهندسی روز دنیا برای تولید لوله های اگزوز با ضریب استاندارد بالاست. برخلاف بسیاری از قطعه سازان دیگر، که فرایند تولید و خم لوله توسط نیروی انسانی و به صورت دستی صورت میگیرد، این فرایند توسط پیا صنعت با دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می گیرد.

این امر امکان استفاده از فلز ضخیم تر و با دوام تر را برای پیا صنعت فراهم ساخته و در نتیجه ، انحنا و میزان خمش کاملا مناسب خواهد بود.

خروجی این تکنولوژی موجب ایجاد لوله های با خم های یکسان و در نتیجه محصول نهایی کاملا سایز استانداردی خواهد داشت، به گونه ای که در زمان نصب اگزوز به دلیل استاندارد بود سایز ها و خم ها، نصب اگزوز در کمترین زمان ممکن خواهد بود.

نادر رفیعی بازدید : 46 سه شنبه 31 تیر 1399 نظرات (0)

 معرفی اجزا و عملکرد سیستم اگزوز

می دانید که بحران آلودگی هوا و همچنین منابع سوخت و انرژی امروزه بر تمام دنیا حاکم است. از جمله موارد به شدت تاثیر گذار بر این مسئله خودرو ها هستند که در طیف وسیعی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. از این رو باید در تولید و طراحی خودرو ها و قطعات اثر گذار آنها بر این موارد ، ویژگی ها و نکاتی لحاظ شود. امروزه در جهان به علت بحران انرژی و همچنین استاندارد های آلایندگی سختگیرانه ، تلاش خودرو سازان بر این است که محصولات خود را با استفاده از نوآوری و تکنولوژی به گونه ای طراحی و تولید کنند که کمترین میزان مصرف سوخت و تولید آلاینده را داشته باشد.می دانید که اگزوز موظف است دودهای ناشی از واکنش های شیمیایی رخ داده داخل سیلندر ها را به محیط بیرون انتقال دهد.

به همین منظور اگزوز خودرو همانند سایر سیستم های خودرو دچار تغییرات اساسی شده است که علاوه بر هدایت گازهای حاصل از احتراق به محیط وظایف دیگری نیز بر عهده دارند که عبارتند از:

  1. جلوگیری از اتلاف انرژی حرارتی موتور
  2. جلوگیری از لرزش موتور
  3. کاهش دمای گازهای خروجی
  4. کاهش صدای گازهای خروجی
  5. کاهش آلایندگی گازهای خروجی

 

به طور کلی اﮔﺰﻭﺯﻫﺎ ﺍﺯ ﺳﻪ ﺑﺨﺶ ﺍﺗﺼﺎﻝ ﺑﻪ ﻣﻮﺗﻮﺭ، ﻣﯿﺎﻧﯽ ﻭ ﺍﻧﺘﻬﺎﯾﯽ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﻣﯽ‌ﺷﻮﺩ.

اجزای سیستم اگزوز عبارت اند از منیفولد دود، لوله اگزوز، مبدل کاتالیستی، منبع اگزوز( در بعضی از خودروها) و قسمت انتهایی لوله اگزوز می باشد.

 

 

عملکرد سیستم اگزوز

 

چدنی اگزوز  (Manifold)

منیفولد خروجی مجرایی است که گازهای خروجی را از محفظه احتراق به لوله اگزوز منتقل می کند. بیشتر منیفولدها از جنس چدن (Cast Iron) و یا از جنس فولاد ضد زنگ هستند. منیفولد خروجی به ازای هر خروجی در سر سیلندر موتور، یک مجرا خروجی را داراست که در نهایت همه وارد یک کانال می شوند. سطح تماس این قطعه با سرسیلندر را به گونه ای توسط ماشین کاری تخت (Flatness) میکنند تا کاملاً منطبق بر سطح مجراهای خروجی سر سیلندر شود. البته برای جلوگیری از هرگونه نشتی از یک واشر مخصوص نیز استفاده می شود. این واشرها اغلب از جنس مس و یا نوعی مواد نسوز هستند.

شایان ذکر است که در موتور خطی منیفولد در کناره موتور قرار میگیرد و در موتور V شکل به هر یک از سر سیلندرها یک منیفولد دود نصب می شود.

نادر رفیعی بازدید : 28 شنبه 28 تیر 1399 نظرات (0)

نقش اگزوز در مصرف سوخت خودرو

پیش از این در رابطه تاثیرات اگزوز بر قدرت و سرعت ماشین صحبت کردیم ، اما اکنون قصد داریم تاثیر اگزوز بر مصرف سوخت ماشین را مورد بررسی قرار دهیم. ادامه ی این مطلب با پیاصنعت همراه باشید ، تا اطلاعات بیشتری در این رابطه کسب کنید. 

كشورهاي جهان از حدود 40 سال پيش و پس از شوك نفتی ناشی از افزايش قيمت آن، تصميم گرفتند وابستگي خود را تا جايي كه مي توانند به منابع سوخت فسيلی كم كرده و جانشين هايي براي آن دست و پا كنند.

امروزه سر و صداي فراواني از ته كشيدن چاه هاي نفت و گاز از سراسر دنيا شنيده مي شود. افزايش قيمت سوخت هاي فسيلی، چالش هاي زيست محيطي ناشي از استفاده از اين گونه سوخت ها و قوانين سختگيرانه فراوان براي ميزان انتشار گازهاي گلخانه اي نيز از عواملی است که صنعت خودروسازی را مجبور به سرمایه گذاری های کلان در جهت طراحي، توسعه، توليد، آموزش نيروهاي متخصص و بالاخره مديريت تخصصي در زمينه تولید خودروهای کم مصرف کرده است.

همچنین تمايل مصرف كنندگان خودرو به داشتن خودرويي با مصرف سوخت كم تر، قيمت مناسب تر، عملكرد بهتر، ضمن رعايت استانداردها و مقررات مرتبط، اهميت اين بخش از خودرو را در صنعت خودروسازي دو چندان كرده است. یکی از قطعاتی که حائز اهمیت می باشد، سیستم اگزوز در خودرو است. استفاده از یک اگزوز استاندارد نقش به سزایی در کاهش مصرف سوخت در خودرو را ایفا می کند.

نقش اگزوز در مصرف سوخت

کاربرد اگزوز در کاهش مصرف سوخت

امروزه اگزوز‌های دوگانه بیشترین استفاده را در صنعت اتومبیل‌سازی را دارند. به دلیل استفاده از فناوری توربوشارژر در خودرو‌های امروزی، نیاز به خروجی‌های قوی‌تر بیش از پیش حس می‌شود؛ از همین رو اگزوز‌های دوگانه با بهره‌گیری از مخازن بزرگ‌تر حجم دود بیشتری را نسبت به اگزوز‌های تک خروجی از سیلندر‌ها خارج می‌کنند.

معمولا در سیستم اگزوز‌های دوگانه یا دوبل، از دو لوله اگزوز(انتقال دهنده) استفاده می‌شود. اگزوز‌های دوگانه نسبت به اگزوز‌های تک خروجی، باعث کاهش مصرف سوخت خودرو‌ها می‌شوند و همین امر یکی از عوامل رشد و توسعه این اگزوز‌ها در صنعت خودروسازی بود.

نادر رفیعی بازدید : 65 جمعه 27 تیر 1399 نظرات (0)

بررسی فواید و معایب اگزوز اسپرت

اساس تولید اگزوز های اسپرت مبنی بر زیبا سازی ظاهر خودرو است . اما آیا این صرفا زیبایی مشکلاتی از جهات دیگر برای خودرو اتایجاد نمی کند ؟ برای پاسخ به این پرسش ما در ادامه ی ایت مطلب به بررسی معایب و مزایای اگزوز های اسپرت خواهیم پرداخت. 

تمامی خودروها به منظور تصفیه و خروج گازهای سمی حاصل از وکنش های شیمیایی در سیلندر موتور، به سیستم اگزوز نیاز دارند. بنابراین خودروسازان، برای ایجاد مزیت رقابتی در صنعت خودرو، باید تمامی نیازهای خریداران خود با هر سلیقه و عادات رانندگی متفاوت را شناسایی کنند.

امروزه اکثر جوانانی که به خودرو علاقه‌مند هستند، به دنبال تیونینگ و زیبا کردن ظاهر خودرویشان هستند و برخلاف سال‌های گذشته تقویت عملکرد و ظاهر خودروها به امری عادی تبدیل شده است. با اینکه ایجاد تغییرات در ظاهر خودرو در بیشتر موارد باعث زیباترشدن آن می‌شود اما اگر این عمل به صورت علمی انجام نشود باعث به وجود آمدن مشکلاتی در عملکرد می‌شود.

اگزوزهای اسپرت این روزها در میان جوانان از محبوبیت بالایی برخوردار است. اگزوز ماشین، انواع مختلف با صداهای مختلف دارد. برخی افراد شیفته شنیدن این صدا هستند. گاهی این مسئله آن قدر مهم می شود که خودروسازان ، خودرو را طوری طراحی می کنند که صدای خروج دود از خودرو به گوش راننده برسد و از رانندگی لذت ببرد!

اگزوز اسپرت و بررسی مزایا و معایب

شیوه های اسپرت کردن اگزوز

یکی از شایع ترین کارهایی که برای اسپرت کردن خودروها انجام می دهند، تعویض منبع و سر اگزوز است. اما انجام این کار امری غیر استاندارد و خلاف قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است به همین دلیل افراد نمی توانند با میل شخصی خود اگزوز خودرویشان را تعویض نمایند.

به طور کلی هر وسیله نقلیه ای باید مجهز به لوله اگزوز باشد تا از خروج صداهای ناهنجار جلوگیری کند. به همین منظور دستکاری در سیستم اگزوز ماشین به نحوی که باعث ایجاد صداهای غیر طبیعی و ناهنجار شود یا برداشتن آن، ممنوع است و ضمن اعمال قانون، مالک خودرو باید رفع نقص کند. خودروهایی که قابلیت اعمال این تغییر را داشته باشند، تغییرات لازم در همان کارخانه سازنده، روی آن ها صورت می گیرد.

به طور مثال حتما شما هم در سطح شهر انواع پراید را دیده اید که سیستم خروج دودشان دستکاری شده است. نکته ای در مورد اگزوز پراید وجود دارد که بد نیست به آن اشاره کنیم که این خودرو جز دسته ای از خودرو ها است که این تغییر در آن باید توسط افراد متخصص و بر اساس شرایط سیستم موتور خودرو انجام شود؛ در غیر این صورت به وسیله نقلیه آسیب وارد خواهد شد.

نادر رفیعی بازدید : 28 پنجشنبه 26 تیر 1399 نظرات (0)

بررسی اثر اگزوز بر قدرت خودرو

از جمله مواردی که برای مدیریت قدرت خودرو باید به آن توجه کنید ، نقش اگزوز در قدرت خودرو است. شاید ندانید که اگزوز خودرو در رابطه با اثر گذاری بر قدرت آن ، از چه میزان اهمیتی برخوردار است اما در ادامه ی این مطلب ، از سری مطالب اموزشی وب سایت گروه تولیدی اگزوز پیاصنعت ، به بررسی این مسئله خواهیم پرداخت. امید است افتخار همراهی و راهی برای افزودن به آگاهی شما را داشته باشیم.

 

اگزوز و قدرت خودرو

هر سیتمی علاوه بر مجموعه ای از ورودی ها، دارای یک سری خروجی نیز می باشد که به عنوان نتیجه پردازش بر روی سیستم است. آنچه که به عنوان خروجی در خودروها مشاهده می کنیم توان تولیدی پیشرانه جهت حرکت اتومبیل می باشد.

در خودروهای سواری متداول حدود 40 درصد از انرژی سوخت به توان مفید تبدیل می شود و بقیه توسط سیستم خنک کننده و اگزوز به محیط هدایت می شود.

امروزه تلاش اکثر طراحان و تولید کنندگان خودرو براین است که موتوری تولید کنند که دارای حداکثر بازده نسبت توان به وزن را دارا باشد.یکی از راه های ممکن در جهت تامین این هدف، تخلیه مناسب دود اگزوز است.

همان طور که می دانیم، اگزوز‌ ها وظیفه انتقال دود حاصل از واکنش‌های شیمیایی درون سیلندر‌ها را به خارج از سیستم پیشرانه اتومبیل و هدایت آن به محیط را دارند. میزان فشار برگشتی ایجاد شده توسط سیستم اگزوز بسیار حساس می باشد چنانکه زیاد بودن فشار برگشتی روی عملکرد نهایی موتور تاثیر منفی می گذارد به طوری که شدت جریان گازهای خروجی در میزان چرخش زیاد میل لنگ در هر دقیقه یا همان در RPM بالا، مقاومت ایجاد می کند.

در نتیجه باعث می شود که موتور نتواند با سرعت کافی گازهای درون اگزوز را خارج کند تا مانع از آلوده شدن مخلوط تازه هوای سوختی شود که در حرکت مکش بعدی، وارد محفظه احتراق موتور می شود و نهایتا منجر به کاهش توان و قدرت موتور می شود. بنابراین مبحث فشار خروجی در خودرو از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

نادر رفیعی بازدید : 119 یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

 اگزوز رنو

شرکت رنو فرانسه از شرکت هایی است که در ایران فعال بوده و خودرو هایی را به بازار ایران عرضه کرده است. البته بیشتر خدمات ارائه شده در ایران توسط این شرکت مونتاژ کاری است اما برخی از خودرو های ارائه شده توسط این شرکت از سوی شرکت های ایرانی تامین قطعات می شوند. در این میان برای تامین اگزوز رنو در برخی از مدل ها شرکت اگزوز سازی پیا صنعت توانسته است، به عنوان یکی از قطعه سازان برتر ایران حضور داشته باشد.
اگزوز مگان
اگزوز تندر 90، اگزوز مگان 2000 و همچنین اگزوز مگان از تولیدات این مجموعه می باشد. که می توانید متناسب با نیاز خود از آن بهره مند شوید.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 190
  • بازدید سال : 2,414
  • بازدید کلی : 7,153